วัฒนธรรมของเธอ แต่นี่ร่างกายของฉัน - เสื้อยืดเพื่อการยืนหยัด We are 10000% pro choice - Com•me•tive by Aam

ร่วมเป็นส่วนหนึ่งของการเคลื่อนไหว เพื่อสิทธิ์ในการควบคุมร่างกายของตัวเอง บอกให้โลกรู้ด้วยเสื้อยืดล่าสุดจาก Com•me•tive by Aam นี่ไม่ใช่เพียงเสื้อยืดธรรมดา แต่เป็นการแสดงออกถึงความเป็นอิสระของ “ปัจเจกบุคคล”

"วัฒนธรรมของเธอ แต่นี่ร่างกายของฉัน"

เป็นการเฉลิมฉลองสิทธิ์ของทุกคนที่มีต่อร่างกายของตนเอง

เราสื่อในการแสดงความมุ่งมั่นสนับสนุนสิทธิ์ในการควบคุมร่างกายของตัวเองและรัฐไม่ควรมาบังคับหรือวัฒนธรรมมาบังคับสิ่งที่เราคุมได้มากที่สุด เราออกแบบมาเพื่อความสะดวกสบาย  สามารถใส่ได้ในทุกโอกาส ไม่ว่าจะเป็นการออกไปเที่ยวหรือการร่วมงานสังคม

🧡 ทุกเสื้อยืดถูกผลิตขึ้นภายใต้การปฏิบัติที่ยึดมั่นในหลักจริยธรรม ภายใต้สิทธิมนุษยธรรม

ร่วมแสดงจุดยืนอย่างชัดเจน ใส่มันด้วยความภาคภูมิใจ พร้อมทั้งรู้ว่าคุณกำลังยืนหยัดเพื่อสิ่งที่มากกว่าแฟชั่น—คุณยืนหยัดเพื่อเสรีภาพ, ความเคารพ, และสิทธิ์ที่ไม่อาจโต้แย้งได้ในการมีอำนาจเหนือร่างกายของตัวเอง หยุดเถียงกันเรื่องร่างกายคนอื่นเถอะ สุขสันต์เดือนสตรีสากลครับ

Aam Anusorn Soisa-ngim

Aam Anusorn is an independent filmmaker and storyteller with a decade of experience in the industry. As the founder and CEO of Commetive By Aam, he has directed and produced several acclaimed films and series, including the popular "Till The World Ends" and "#2moons2." Known for his creative vision and determination, Aam prefers crafting original stories that push the boundaries of traditional genres, particularly in the BL and LGBTQ+ spaces. Despite the challenges and pressures of working in a competitive field, Aam’s passion for storytelling drives him to explore new ideas and bring unique narratives to life. His work has garnered recognition and support from prestigious platforms, including the Tokyo Gap Financial Market. Aam continues to inspire audiences with his innovative approach to filmmaking, always staying true to his belief in the power of original, heartfelt stories.

https://Commetivebyaam.com
Previous
Previous

"Till The World Ends": How Did a Series Redefine Global BL Content?

Next
Next

A Pause in the Rush: How 'Just You and Me Then Everything Will Be Okay' Promises Solace